985 LEŚNA SOBOTA Z SKKT „JOWIJO”

24 listopada wyruszyliśmy z Dworca Zdroje szlakiem niebieskim dotarliśmy do Grodziska Chojna. Szliśmy szlakiem zielonym potem trochę bez szlaku do Morowych Kamieni. Odpoczywaliśmy przy rezerwacie Zdroje. Jest to rezerwat florystyczny powołany w 1959 roku o powierzchni 2,12 ha; ochroną objęte jest tu stanowisko naturalnie odnawiającego się cisa. Szlakiem żółtym w warunkach ekstremalnych (strome górki i głębokie dołki) doszliśmy na Wzgórze Akademickie. Jest to wzniesienie o wysokości 51 m n.p.m. na terenie Parku Leśnego Zdroje, w dzielnicy Podjuchy. Wzgórze jest częścią hałdy dawnej kopalni kredy.

Podziwialiśmy panoramę osiedla Zdroje, Podjuchy i lekko za mgłą charakterystyczne budowle Szczecina.

Zapraszamy do wspólnej wędrówki. Najbliższy rajd 01.12.18r.

Nie wystarczy zapisać się na listę – trzeba jeszcze wstać w sobotę rano i przejść około 4 – 6 kilometrów.

A dowodem na dążenie do doskonałości jest 3 stałych turystów: Bartosz, Łukasz i Jurek. A za Adama trzymamy kciuki.